خدمات ضروری بیمه اینترنتی و غیرحضوری توسط نمایندگی بیمه پارسیان کد ۵۰۳۶۸۳ در ایام تعطیلی کرونا
نمایندگی ظهیری سروری بیمه پارسیان در زمان تعطیلی کرونا باز است و کلیه خدمات بیمه ای را اینترنتی و غیرحضوری در سراسر کشور ارائه میکند.
با توجه به تصویب ” طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیتها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرهای کشور ” در چهل و چهارمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا ، نظر به اینکه خدمات بیمه ای جزء خدمات ضروری محسوب میشوند ، لذا نمایندگی بیمه پارسیان کد ۵۰۳۶۸۳ ظهیری سروری ، در ایام محدودیت ها و تعطیلی کرونا با رعایت قوانین و پروتکلهای بهداشتی پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا ، باز است و کلیه خدمات بیمه ای را بصورت اینترنتی و غیرحضوری در سراسر کشور ارائه مینماید.
ارائه خدمات بیمه در ایام تعطیلی کرونا بصورت اینترنتی و غیرحضوری ضروری است.
محدودیت های ستاد ملی مدیریت کرونا
همانطور که در مدت یکسال گذشته از آغاز شیوع بیماری ویروس کرونا کووید ۱۹ در جریان قرار گرفتهاید، موثرترین راه مبارزه با این بیماری و از بین بردن آن تا زمان کشف واکسن آن و واکسیناسیون عمومی در کل جهان، پیشگیری از شیوع و ابتلا به آن میباشد.
در همین راستا ستاد ملی مدیریت کرونا محدودیت هایی را در شهرهای کشور پیش بینی و اجرا کرده است.
طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی مورخ ۲۷ آبان ، دستگاههای اجرایی موظف شدند تا حد امکان با استفاده از سامانهها و امکانات ایجاد شده دولت الکترونیک ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و غیرحضوری را در دستور کار خود قرار دهند و زمینه دسترسی شهروندان به کلیه خدمات خود را از طریق سامانه های الکترونیکی فراهم کنند.
نمایندگی ظهیری سروری در ایام تعطیلی کرونا باز است و کلیه خدمات بیمه اینترنتی و غیرحضوری را ارائه میکند.
براساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیتها خدمات و فعالیتها به دو دسته زیر تقسیم میشوند:
الف) خدمات ضروری
با آن دسته از خدمات دستگاههای اجرایی گفته می شود که مستقیماً در زندگی روزمره شهروندان و یا انجام فعالیتها یا ارائه خدمات دستگاههای اجرایی دیگر تاثیرگذار بوده و ارائه آنها قابل تعطیل نیست.
از قبیل خدمات مرتبط با مشاغل گروه یک در بخش دولتی:
- خدمات آب، برق، گاز،
- خدمات درمانی و سلامت،
- تامین کالاهای ضروری،
- امور بانکی،
- خدمات بیمه ای ،
- خدمات پستی،
- خدمات ارتباطی،
- حمل و نقل عمومی،
- خدمات شهری،
- نظارت بر بازار و نظائر آنها.
ب) خدمات عادی
به آن دسته از خدمات دستگاههای اجرایی اطلاق میشود که عدم ارائه موقت آنها تاثیر جدی در زندگی عمومشهروندان ندارد.
و میتوان ارائه آنها را به زمان دیگری در آینده نزدیک موکول کرد.
اهمیت ارائه خدمات بیمه اینترنتی و غیرحضوری
طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی مورخ ۲۷ آبان، کلیه دستگاههای اجرایی در همه سطوح تقسیمات کشوری موظفند ترتیبی اتخاذ نمایند که در وضعیتهای سهگانه شرایط هشدار “زرد” ، “نارنجی” و “قرمز” ، در ارائه خدمات ضروری آنها به شهروندان و سایر ادارات، خلل و وقفه ای ایجاد نگردد و شهروندان در استفاده از خدمات ضروری با مشکل و یا عدم امکان دسترسی مواجه نشوند.
استفاده از خدمات الکترونیکی و بیمه اینترنتی و غیرحضوری برای قطع زنجیره کرونا ضروری است.
روش دریافت خدمات بیمه اینترنتی و غیرحضوری از نمایندگی ۵۰۳۶۸۳ بیمه پارسیان
روشهای تهیه انواع بیمه نامه بصورت اینترنتی و غیرحضوری از نمایندگی بیمه پارسیان کد ۵۰۳۶۸۳ ظهیری سروری بهشرح زیر است:
الف) مراجعه به بخش استعلام و خرید اینترنتی بیمه نامه
ب) تماس با شماره تلفن های ۲۲۳۲۲۶۴۳-۰۲۱ ، ۰۹۱۲۰۲۳۹۴۶۰ و ۰۹۳۵۲۱۲۲۲۱۰
ج) ارسال پیام به شماره واتساپ ۰۹۳۵۲۱۲۲۲۱۰
د) ارسال پیام به دایرکت اینستاگرام Parsianins
دنیا دنیا آرامش – بیمه پارسیان
کلیه خدمات بیمه اینترنتی و غیرحضوری در سراسر کشور توسط نمایندگی ظهیری سروری بیمه پارسیان در زمان تعطیلی کرونا انجاممیشود.
سلام. شما بیمه تکمیلی پارسیان هم دارید؟ یه خانومی دیروز زنگ زد گفت بیمه سلامت پارسیان تکمیلی براتون آماده کردیم. اما هرچی زنگ می زنم دیگه جواب ندادن. برای همین می خوام از شما بخرم.
با درود و عرض ادب
بیمه پارسیان فقط بیمه تکمیلی گروهی ارائه میکنه در حال حاضر و اون موردی که با شما تماس گرفته شده از طرف شرکت بیمه پارسیان نیست و به هیچ عنوان مورد تایید این شرکت نیز نمی باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر مطلب “خدمات بیمه ای موسسه سلامت پارسیان از جمله بیمه درمان تکمیلی ، تخفیف کارت و … ارتباطی با شرکت بیمه پارسیان ندارد و نزد این شرکت فاقد اعتبار است. “ را در لینک https://parsianagent.ir/salamat-parsian مطالعه بفرمایید.