دریافت فرم پیشنهاد بیمه های آتش سوزی بیمه پارسیان

اصل حسن نیت

در هر نوع قرارداد بیمه از جمله بیمه آتش سوزی بر اساس اصول بیمه‌‌گری بیمه‌گذار و بیمه شده مکلف ‌هستند در پاسخ دادن به پرسش‌ های بیمه‌گر با رعایت دقت و صداقت کلیه اطلاعات را در اختیار بیمه‌گر قرار دهند.

توجه
  • اگر بیمه‌گذار عمداً،‌ از اظهار مطلبی خودداری کند و یا عمداً برخلاف واقع مطلبی را اظهار نماید و مطالب اظهار نشده یا اظهارات خلاف واقع طوری باشد که موضوع خطر را تغییر داده و یا از اهمیت آن در نظر بیمه‌گر بکاهد بیمه نامه فسخ خواهد شد.
  • چنانچه معلوم گردد هر یک از بیمه‌شدگان در پاسخ به پرسش‌های بیمه‌گر با بیمه‌گذار عمداً از اظهار مطلبی خودداری کرده و اظهارات خلاف واقع نموده نام وی و افراد خانواده ایشان از لیست بیمه‌شدگان قرارداد حذف و متعهد استرداد خساراتی خواهد بود که از ابتدای قرارداد دریافت کرده‌ است.

دنیا دنیا آرامش، با بیمه پارسیان.

برای تهیه بیمه‌نامه ابتدا می‌بایست اطلاعات دقیق و صحیح بیمه‌گذار و موضوع بیمه در فرم پیشنهاد تکمیل شود.

برای دانلود و تکمیل فرم پیشنهاد مرتبط با بیمه نامه مورد نیاز بر روی آیکن زیر کلیک کنید.

بیمه پارسیان - دریافت فرم

چرا بیمه آتش سوزی، چرا بیمه پارسیان؟

شما هزینه بسیاری را صرف خرید مایملک مسکونی و تجاری خود می‌نمایید.

حال سوال اینجاست که در صورت رخ دادن حادثه ای ناگوار، چگونه خسارت وارده را جبران می‌کنید؟

اقدامات بسیاری می‌توان برای افزایش ضریب امنیت انجام داد. با این حال تجربه نشان داده است که حتی استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات نیز ضامن امنیت کامل نبوده و نیاز به تمهیداتی است که در صورت وقوع حادثه آتش سوزی و بلایای طبیعی، خسارت وارده به دارایی های شما جبران گردد. شرکت بیمه پارسیان، به شما این اطمینان را می دهد که با ارائه پوشش‌های متنوع بیمه‌ای، آرامش خاطر را برای شما به ارمغان آورده و در صورت وقوع حوادث احتمالی، همراه شما و در کنار شما باشد.

در این راستا طرح های تخفیفی زیادی توسط این نمایندگی ارائه می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۵۲۱۲۲۲۱۰ تماس بگیرید.