دریافت فرم پیشنهاد بیمه های عمر انفرادی بیمه پارسیان

اصل حسن نیت در بیمه های عمر انفرادی پارسیان

در هر نوع قرارداد بیمه از جمله بیمه عمر انفرادی بر اساس اصول بیمه‌‌ گری بیمه‌گذار و بیمه شده مکلف ‌هستند در پاسخ دادن به پرسش‌ های بیمه‌گر در فرم پیشنهاد بیمه عمر انفرادی با رعایت دقت و صداقت کلیه اطلاعات را در اختیار بیمه‌گر قرار دهند.

توجه
  • اگر بیمه‌گذار عمداً،‌ از اظهار مطلبی در فرم پیشنهاد بیمه عمر انفرادی بیمه پارسیان خودداری کند و یا عمداً برخلاف واقع مطلبی را اظهار نماید و مطالب اظهار نشده یا اظهارات خلاف واقع طوری باشد که موضوع خطر را تغییر داده و یا از اهمیت آن در نظر بیمه‌گر بکاهد بیمه نامه فسخ خواهد شد.
  • چنانچه معلوم گردد هر یک از بیمه‌شدگان در پاسخ به پرسش‌های بیمه‌گر با بیمه‌گذار عمداً از اظهار مطلبی خودداری کرده و اظهارات خلاف واقع نموده نام وی و افراد خانواده ایشان از لیست بیمه‌شدگان قرارداد حذف و متعهد استرداد خساراتی خواهد بود که از ابتدای قرارداد دریافت کرده‌ است.

دنیا دنیا آرامش، با بیمه پارسیان.

بیمه عمر مثل چتر نجات است.

اگر زمانی که به آن نیاز داری نداشته باشیدش، دیگه هرگز به آن نیار پیدا نخواهید کرد.

همین امروز برای دریافت مشاوره رایگان و تهیه بیمه عمر انفرادی پارسیان برای خود و عزیزانتان از طریق شماره های تماس زیر اقدام کنید و آینده تان را تضمین نمایید.

برای تهیه بیمه‌نامه ابتدا می‌بایست اطلاعات دقیق و صحیح بیمه‌گذار و موضوع بیمه در فرم پیشنهاد تکمیل شود.

برای دانلود و تکمیل فرم پیشنهاد مرتبط با بیمه نامه مورد نیاز بر روی آیکن زیر کلیک کنید.

بیمه پارسیان - دریافت فرم

سود مشارکت در منافع 22 درصدی سال 99 بیمه عمر اندوخته دار بیمه پارسیاننمایندگی ظهیری سروری بیمه پارسیان کد ۵۰۳۶۸۳

واریز سود ۲۲ درصدی به بیمه نامه های عمر اندوخته دار شرکت بیمه پارسیان

/
سود مشارکت در منافع ۲۲درصدی سال ۱۳۹۹ بیمه نامه های عمر اندوخته دار شرکت بیمه پارسیان به حساب بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری واریز شد.
استعلام و فروش اینترنتی بیمه - خدمات ضروری بیمه اینترنتی و غیرحضوری - تعطیلی کرونا - نمایندگی بیمه پارسیاننمایندگی بیمه پارسیان کد ۵۰۳۶۸۳ ظهیری سروری

خدمات ضروری بیمه اینترنتی و غیرحضوری توسط نمایندگی بیمه پارسیان کد ۵۰۳۶۸۳ در ایام تعطیلی کرونا

/
در ایام تعطیلی کرونا نمایندگی بیمه پارسیان کد ۵۰۳۶۸۳ باز است و کلیه خدمات ضروری بیمه را بصورت اینترنتی و غیرحضوری در کل کشور ارائه می کند.
کلاهبرداری از بیمه توسط همسر بازیکن فوتبال تیم شالکه آلمان هیانیک کامبا - نمایندگی ظهیری سروری بیمه پارسیان - اخباربیمه پارسیان - نمایندگی ظهیری سروری

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون دلاری همسر مدافع تیم فوتبال از بیمه

/
کلاهبرداری از بیمه به مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار همسر بازیکن سایق فوتبال ، هیانیک کامبا مدافع سابق تیم فوتبال شالکه که پس از چهارسال زنده شد!
بیمه عمر و سرمایه گذاری پارسیانبیمه عمر و سرمایه گذاری پارسیان

بیمه عمر و سرمایه گذاری پارسیان چیست؟

/
بیمه عمر و سرمایه‌ گذاری پارسیان کمک می کند که با پس‌انداز مبالغ اندک، ضمن استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای، آینده خود و خانواده‌ تان را تضمین کنید.